🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 11 − 3 =

عرضه عمده میگو پرورشی صادراتی

میگو گونه ای از سخت پوستان آبزی است و در بیشتر آب های دنیا یافت می شود. میگو به دلیل داشتن ویتامین و پروتئین های مختلف یکی از مقوی ترین وعده های غذایی محسوب می شود. در سال های اخیر تولید میگو صادراتی به منظور افزایش صادرات، رشد زیادی داشته است و توانسته است رکورد آن را بشکند و اکنون به کشور های مختلف صادر می شود. 

عرضه عمده میگو پرورشی صادراتی

اهمیت تولید میگو پرورشی صادراتی

اهمیت تولید میگو پرورشی صادراتیتولید میگو پرورشی که به منظور بهبود صادرات افزایش یافت، با وجود تحریم ها و قطع ارتباط های تجاری توانست از آن ها عبور کند. بیش از نیمی از صادرات میگوی ایران به جنوب شرقی آسیا می باشد. این دستاورد نشان می دهد که با حمایت از تولیدات داخل و صنایع مختلف می توان قدرت اقتصادی کشور را افزایش داد و با کشور های زیادی وارد رقابت شد. علاوه بر جنوب شرقی آسیا، کشور های حوزه ی خلیج فارس نیز در این صنعت سهم قابل توجهی دارند. 

آبزیان از گذشته نقش مهمی در رژیم غذایی انسان ها داشته اند و امروزه پرورش و تولید آن توانسته تبدیل به یک فرصت شغلی و با افزایش اشتغال زایی کاهش چشمگیری در نرخ بیکاری داشته است. هزینه راه اندازی پایین و داشتن بازار فروش مناسب داخلی و خارجی، باعث شده است تا صنعت پرورش میگو تبدیل به یک صنعت موفق و قابل اعتماد بشود. 

فروش میگو صادراتی بسته بندی

فروش میگو صادراتی بسته بندیبا مشخص شدن قیمت پایه جهانی، فروش میگو صادراتی بسته بندی بار دیگر رونق یافت و به راه خود در بازار جهانی ادامه داد. به دلیل تولید عمده میگو توسط چند استان کشور، این محصول در داخل کشور فرآوری و بسته بندی می شود. در سال های گذشته به دلیل عدم وجود تکنولوژی تولید غذای میگو در ایران بخش عمده ای از آن وارد می شده است اما با راه اندازی کارخانه های جدید همراه با تکنولوژی روز دنیا واردات غذای میگو کاهش چشمگیری داشته است. 

در سال های اخیر به دلیل حمایت های صورت گرفته از این صنعت و افزایش تولید میگو، توانسته ایم سهم خوبی در بازار جهانی داشته باشیم و حتی به کشور هایی که خود تولید کننده بزرگ میگو هستند صادرات داشته باشیم و با وجود مشکلات تجاری و تحریم ها به کشور های اروپایی نیز میگو صادر کنیم. میگو علاوه بر داشتن خاصیت های غذایی، از لحاظ اقتصادی نیز برای ما حائز اهمیت می باشد. 

میگو ارزش غذایی بالایی دارد اما باید توجه داشته باشید که می تواند باعث بروز حساسیت شود و اگر حساسیت غذایی دارید بهتر است در مصرف آن محتاط باشید و همچنین میگو دارای ماده ای به نام پورین است که در بدن تبدیل به اسید اوریک می شود و تجمع آن می تواند سبب سنگه کلیه و نقرس شود. 

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 12 − 4 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.