🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 12 − 3 =

عرضه عمده میگو خشک درشت

میگو خشک درشت محصولی است خوشمزه و مقوی که کاربردهای فراوانی دارد، از این محصول به عنوان آجیل و پیش غذا می توان استفاده کرد یا آن را در پخت انواع غذاهای دریایی بکار برد، عرضه عمده میگو خشک درشت توسط مرکز بازرگانی معتبر انجام می شود که انواع میگوهای خشک را با کیفیتی استاندارد و ویژه جهت تامین بازار داخلی و خارجی به شیوه آنلاین و غیر حضوری به فروش می رساند.

عرضه عمده میگو خشک درشت

مهم ترین ویژگی میگو خشک مرغوب

مهم ترین ویژگی میگو خشک مرغوب امروزه مراکز بزرگ و خاصی در جنوب کشور به تولید میگو خشک می پردازند، مهم ترین ویژگی میگو خشک مرغوب را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • بارزترین خصوصیت این محصول این است که این میگو به خاطر خشک بودن و نمکی بودن نیازی به نگهداری در یخچال ندارد و می توان به مدت طولانی آن را نگهداری نمود بدون اینکه خراب و فاسد شود، این امر در زمینه هزینه های حمل و نگهداری برای فروش هم موثر می باشد چون برای انتقال آن نیازی به کامیون سردخانه دار نیست.
  • ارش غذایی این نوع میگو بسیار بالا است، گوشت آن تا حدودی سفت و در عین حال کاملا ترد و دلچسب می باشد، این محصول حاوی مقادیر فراوانی از ویتامین های گروه ب است مانند ب۱۲ و ب۱۵، همچنین املاح مغذی مثل سدیم و روی دارد که هر کدام قادر است نیاز روزانه بدن را به این مواد برطرف کند.
  • میگو خشک به دلیل خوشمزه بودن و طعم مطلوب و نیز برخورداری از کیفیت و مرغوبیت بالا می تواند به عنوان یک آجیل غنی مطرح شود و در پخت غذاهایی مانند میگو پلو، میگو پفکی و… بکار برده شود.
  • میگو خشک حاوی مقادیر فراوانی اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا ۶ است که خطر بروز سرطان و بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد و مصرف آن برای کودکان، خانم های باردار و سالمندان توصیه می شود.

برترین فروشنده میگو استاندارد بوشهر

برترین فروشنده میگو استاندارد بوشهر برترین فروشنده میگو استاندارد بوشهر این محصول را در بسته بندی های شکیل و متنوع با وزن های گوناگون عرضه می کند، به علت تقاضای بالای بازار این محصول این محصول، عرضه میگو خشک به شکل بدون واسطه و مستقیم صورت می گیرد، کیفیت بی نظیر و درجه یک از ویژگی های خاص این میگو می باشد.

قیمتی که این فروشنده برتر برای هر کیلو گرم میگو خشک در نظر می گیرد منصفانه و مقرون به صرفه خواهد بود، نرخ این محصول با توجه به هزینه های تولید و حمل و نقل و سته بندی آن ارائه می شود و به دلیل اینکه فروش آن مستقیم بوده و واسطه ها نقشی در آن ندارند، واقعی و مناسب می باشد، میگو خشک را می توانید از این فروشگاه به روش اینترنتی خرید کنید.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 11 + 2 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.