🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 11 + 1 =

صادرات بهترین میگو جنوب

میگو جنوب یکی از بهترین و مرغوب ترین میگوهای موجود در بازار ایران است. صید این آبزی در خلیج فارس و دریای عمان انجام می شود. خلیج فارس زیستگاه انواع میگو های خوراکی است و یکی از بهترین محصولات این خلیج محسوب می شود. میگو در شمار خانواده سخت پوستان است که از پوستی محکم برخوردار بوده است. تا امروز شش گونه میگو خوراکی در خلیج فارس یافت شده است که مهم ترین آن ها برای صید ببری و موزی است.  


صادرات بهترین میگو جنوب

اطلاعات کافی در مورد میگو جنوب

اطلاعات کافی در مورد میگو جنوب بالاترین فروش میگو جنوب که بهترین میگو جنوب نیز محسوب می شود میگوی موزی و ببری که در آبهای استان هرمزگان و استان بوشهر صید می گردد و از اهداف اصلی صید میگو محسوب می گردند. این دو گونه بیشترین صید صیادان بومی منطقه جنوب بوده و سود خوبی از فروش میگو به دست می آورند. البته همان طور که گفته شد گونه های دیگری نیز هستند که در ادامه توضیحات مفصل تری راجع به آنها خواهیم داد. ابتدا به معرفی این شش گونه، محل رشد و زندگی آنها می پردازیم.

۱- میگو ببری که محل زیست آن در آبهای بوشهر بوده و بیشترین صید میگو را به خود اختصاص داده است.

۲- میگو موزی است که رشد و نمو و محل زندگی آن در آبهای هرمزگان است و صیاد منطقه از این میگو بیشتر صید می کنند.

۳- میگوی سرتیز که در خورهای خوزستان و شمال جزیره قشم بیشتر یافت شده است.

۴- میگوی سفید که محل زیست آن در آبهای خوزستان، بوشهر و هرمزگان است.

۵- میگوی ببری سیاه که در آبهای چابهار و بندر جاسک صید می گردد.

۶- میگوی سفید هندی که در آبهای شرق بندرعباس و بندر جاسک یافت می شود. هرکدام از این شش گونه که نام برده شد دارای طرفداران خاص خود هستند. این میگو ها از نظر شکل ظاهری همانطور که از اسمشان نیز پیداست، از لحاظ خواص نیز با هم تفاوت دارند.      

آنالیز های بهترین میگو جنوب

آنالیز های بهترین میگو جنوب ترکیب شیمیایی گوشت آبزیان متشکل از پروتئین، آب، چربی، مواد معدنی، کربوهیدارت و ویتامین ها است. به همین سبب دارای خواص بسیار زیادی است که مصرف آن برای افراد به خصوص کسانی که از مصرف گوشت قرمز منع شده اند، توصیه می گردد. چربی که در در بدن آبزیان اشاره شد در حقیقت همان امگا ۳ است که در میگو نیز وجود دارد. در تحقیقات به عمل آمده از میگو های جنوب واقع در منطقه خلیج فارس، میگوی شیشه ای (معروف به شاه میگو) از لحاظ پروتئین و کالری درصد بالاتری نسبت به سایر میگو ها دارد. هم چنین میزان کربوهیدات و مواد معدنی نیز در این نوع میگو از بقیه میگو ها بالاتر است. به همین دلیل این میگو به عنوان بهترین میگو شناخته شده و طرفداران زیادی را به سوی خود جلب کرده است. هم چنین بیشترین صادرات میگو مربوط به میگوی شیشه ای است که درآمد خوبی را نصیب صادرات کنندگان این محصول کرده است .    

نمایندگی فروش میگو جنوب

نمایندگی فروش میگو جنوب مراکز و شرکتهای متعددی در زمینه فروش انواع میگو مشغول فعالیت هستند. از جمله این مراکز می توان به مجموعه مرویش اشاره نمود. این مجموعه با با بهره گیری از دستگاه های تمام اتوماتیک در زمینه بسته بندی، استفاده از نیرو های متخصص علاوه بر تامین و رفع نیاز بازار داخل به صادرات میگو جنوب به کشورهای منطقه و اروپا پرداخته است که این امر موجب ارز آوری خوبی به کشورمان گردیده است و زمینه اشتغال بیشتر برای کارجویان فراهم نموده است. این مجموعه با راه اندازی سایت و فروشگاه آنلاین این امکان را برای مشتریان فراهم اورده تا محصولات این مجموعه را به صورت غیر حضوری خریداری کنند و اطمینان خاطر را به مشتریان خود می دهد تا محصولات با کیفیت و درجه خریداری کنند و تجربه خرید خوب در ذهنشان ثبت گردد.      

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 8 − 6 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.