🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 8 + 5 =

سفارش میگو پرورشی ایران به قیمت تولید

در سال های اخیر، کشور ایران اهتمام جدی در زمینه پرورش شیلات و آبزیان مختلف به ویژه میگو داشته و نتایج مفیدی نیز به دست آورده است. 

زیرا این کار علاوه بر تامین یک غذای سالم، مقوی و مغذی، موجب ایجاد اشتغال در بسیاری از نقاط کشور شده و از نظر اقتصادی کاملا توجیه پذیر می باشد. 

ساکنان مناطق ساحلی، به عنوان قوت غالب از این آبزیان بهره می برند. این محصول دریایی، سرشار از عناصر و املاح مفید برای بدن بوده و مصرف آن سبب، حفظ سلامت انسان می شود. 

برای سفارش میگو پرورشی ایران به قیمت تولید این مطلب را تا انتها دنبال نمایید. 

سفارش میگو پرورشی ایران به قیمت تولید

بهترین روش پرورش میگو چیست؟

بهترین روش پرورش میگو چیست؟ پرورش میگو در دنیا، قدمت دیرینه ای دارد. قریب به یک قرن است که انسان های زیادی، به این طریق ارتزاق می کنند. کشور های آسیایی از سردمداران و پیشتازان در این عرصه هستند.

اما تولید صنعتی و به عبارتی مصنوعی میگو که تقریبا از سال هزار و نهصد و شصت و سه آغاز شده است که در واقع بهترین روش پرورش میگو می باشد. زیرا در یک بازه زمانی کوتاه تر، پرورش انبوه این آبزیان صورت می گیرد. 

برای پرورش بهترین میگو، نیاز به استخر های خاکی می باشد. گفتنی است که با رونق گرفتن سیستم های آبیاری تحت فشار که استخر، جزو لاینفک آنها می باشد، پرورش میگو نیز رونق گرفته است. زیرا از این استخرها برای این منظور هم استفاده می شوند. 

تکثیر میگو ها نیاز به میگوی مادری یا همان میگوی مولد دارد. بنابراین می بایست از طریق دریا و به کمک تور صید میگو، میگوی مادری شکار کرده تا تخم ریزی نماید. 

این کار، توسط کارشناسان انجام می شود. در واقع آنها، میگو های مولد را صید کرده و به مرکز تکثیر آن منتقل می کنند. استخر هایی با حجم ده متر مکعب در این مراکز، در نظر گرفته شده است. 

میگو می بایست تا یک مدت، درون استخر های جدید رها باشد و خود را با شرایط جدید وفق دهد. دو پارامتر در پرورش این آبزیان بسیار مهم است: شوری آب و دمای آن. رنج تغییرات این دو پارامتر باید در حد مجاز باشد. در غیر این صورت، سلامت میگو را به خطر می اندازد. 

در مرحله بعد باید فرمالین را رقیق کرده و میگو های مادری را با آن شست و شو و سپس به استخر انتقال داد. همچنین میگو به محیط تاریک نیاز دارد، بنابراین باید استخر را به کمک پلاستیک های ضخیم و تیره رنگ پوشش داد. 

هوادهي در حین انتقال آنها، بسیار مهم می باشد. با تخم ریزی میگو های مولد و جداسازی تخم های سالم، امکان تکثیر آن ها فراهم خواهد شد.

خرید میگو پرورشی از بازار ماهی فروشان

خرید میگو پرورشی از بازار ماهی فروشان خرید میگو پرورشی از بازار ماهی فروشان به خاطر خواص متعدد این آبزیان، بسیار پر رونق است. از طریق این سایت نیز می توان خرید آنلاین و عمده آن را به صورت عمده و به قیمت تولید انجام داد. 

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 12 + 1 =
229 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.