🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 9 + 6 =

خرید عمده میگو ریز دریایی

میگو ریز دریایی یکی از پرفروش ترین نوع گوشت سفید می باشد که به دلیل خواص فراوان و مزه لذیذ آن طرفداران فراوانی در دنیا دارد. از این رو هر ساله حجم انبوهی از آن به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد تا پاسخ گوی این نیاز مهم مردم باشد. مراکز فروش عمده میگوی تازه برای افزایش سهم خود در این تجارت پرسود اقدام به ارائه قیمت های مقرون به صرفه ای برای مشتریان خود نموده اند.

خرید عمده میگو ریز دریایی

آشنایی با خواص میگو ریز دریایی

آشنایی با خواص میگو ریز دریایی یکی از مهمترین غذاهای دریایی، میگو می باشد که ابعاد مختلفی دارد از جمله شاه میگو، متوسط و ریز. هر کدام از این سایزها استفاده های به خصوص خود را دارند. پرطرفدارترین آنها میگو ریز دریایی است که در پخت انواع غذاها و سالادها به کار می رود.

همان طور که می دانید این گوشت سفید خواص منحصر به فردی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است:

  • میگو سرشار از امگا ۳ بوده که خود سبب کاهش فرآیند پیری می شود بنابراین مصرف آن از آلزایمر و اختلال حواس پیشگیری می نماید.
  • به جهت دارا بودم مواد معدنی خاص از ابتلا به سرطان روده و خون جلوگیری می نماید.
  • سبب کاهش فشار خون
  • تامین آهن بدن

از این همواره متخصصان تغذیه به مصرف این محصول دریایی تاکید داشته اند. لذا تولیدکنندگان آن سالانه مقدار زیادی از انواع این میگو را به کشورهای دیگر صادر می نمایند. توانسته اند در این تجارت پر سود بخش مهمی را به خود اختصاص دهند و نیز ارزآوری فراوانی از طریق صادرات میگو برای ایران به همراه داشته باشند.

قیمت میگو ریز دریایی در بازار

قیمت میگو ریز دریایی در بازاردر سال های اخیر افزایش میزان تقاضا برای این خرید میگو به قدری بوده که تولید کنندگان را بر آن داشته تا با پرورش ارگانیک آن به عرضه هر چه با کیفیت تر این محصول جایگاه ویژه خود را در بازار پیدا کنند. در این میان برخی از آنها توانسته اند گوی سبقت را ربوده و از رقبای داخلی و خارجی خود پیشی بگيرند و سهم بزرگی از این بازار را به خود اختصاص دهند.

امروزه رستورانها و غذاخوریها بسیار زیاد شده اند و روزانه از این گوشت سفید در تهیه غذاهای خود استفاده می نمایند. اکنون تامین کنندگان سویا در تلاشند این محصول را به صورت ارگانیک و سالم پرورش دهند و در بسته بندی کاملا بهداشتی به بازارهای داخلی عرضه نمایند. لذا خریداران عمده برای استعلام قیمت میگو ریز می بایست از عمده فروشان اطلاع حاصل نمایند.

از این رو اگر فروشنده عمده میگو بوده و یا به دنبال راه اندازی کسب و کاری سودآور و پویا هستید، سرمایه گذاری در بخش پرورش و صادرات میگو ریز می تواند به عنوان یک مدل تجارت پرسود مورد توجه قرار گیرد و انتخابی موثر در سودآوری برای شما باشد. به علاوه تولیدیها برای خریداران عمده تخفیف های شگفت انگیزی ارائه می دهند تا سبب جلب اعتماد و رضایت مشتریان خود در بازارهای داخلی شوند.


🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 9 − 1 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.