🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 13 + 1 =
,

خریدار میگو پرورشی پاک شده بوشهر

خریدار میگو پرورشی بوشهر بسیار خوش شانس است زیرا بهترین نوع میگوی گوشتی و صادراتی را که سرشار از مواد معدنی و خونساز می باشد با کیفیتی ستودنی و بسیار سالم و بهداشتی و تمیز شده با قیمت مناسب تر و تازه تر دریافت خواهد کرد. مبکوی صورتی بسیار پرخواص می باشد و سطح کلسترول خون را با سرعت بالاتری پایین می آورد و سلامت را برای مصرف کننده فراهم می نماید.

خریدار میگو پرورشی پاک شده بوشهر

همه چیز درباره میگو صورتی بوشهر

همه چیز درباره میگو صورتی بوشهر میگو صورتی بوشهر بسیار پرخاصیت است و سرشار از آهن و اسید فولیک و ویتامین ب۱۲ می باشد. این نوع از میگو در ردیف گروهی از سخت پوستان قرار می گیرد که وزنی بین سیصد تا پانصد گرم دارد و در ردیف سنگین وزن ترین نوع میگوها نیز جای داده می شود.

میگوی صورتی خواص بسیار فراوانی دارد و با خواص ماهی سرخو و ماهی سالمون برابری کرده و حتی خواص بسیار بیشتری را در مقایسه با آنها دارا می باشد. میگوی صورتی بوشهر از آب های آزاد دریای بزرگ خلیج فارس با مهارت بالای صیادان صید می شود و گوشتی بسیار نرم و لذیذ و خوشمزه دارد. 

شکل ظاهری میگوی صورتی در سطح رویی و سطح شکمی دارای خطوطی می باشد ظاهری دراز و خمیده شکل و پر گوشت دارد و همانطور که از اسم آن پیداست به رنگ صورتی می باشد.میگوی صورتی بوشهر حجم بسیار بالایی از صادرات میگو ایران را به کشور عمان به خود اختصاص داده است.

برای نگهداری میگوی پاک شده صورتی باید حتما آن را در فریزر نگهداری کرد. این نوع از میگو برای تهبه میگوی سوخاری، میگوی دو پیازه، میگوی بخار پز، میگوی خورشتی، میگوی خشک شده با چیپس شده، مبگوی قلیه، میگوی پلو و دیگر انواع میکو بسیار مناسب است.

مرکز توزیع میگو پرورشی بوشهر

مرکز توزیع میگو پرورشی بوشهر مرکز توزیع میگو پرورشی بوشهر این محصول ارزشمند را طبق شیوه نامه های کاملا بهداشتی صید کرده و پس از تمیز کردن و پاک کردن میگو ها با رعایت زنجیره انتقال سرما جهت جلوگیری از فاسد شدن آنها را بسته بندی و ارسال می نماید.این مرکز توزیع سالم ترین و بهداشتی ترین محصول آبزی را با قیمت بسیار مناسب در اختیار تمامی مشتریان عزیز قرار می دهد.

پرورش میگوی صورتی در بوشهر بسیار پیشرفته و تحت نظارت متخصصین این حرفه در نهایت کیفیت و مراقبت ها صورت گرفته و برترین میگوی جهان را برای عرضه به کشورعمان و سایر کشورهای متقاضی آماده کرده و روانه بازار خارج می کند.شرکت صادرات میگو با میزان بسیار بالایی از تقاضا و سفارشات روبرو شده است و این نشان از کیفیت بی نظیر و رضایت همه جانبه مشتریان خارجی است. این محصول تازه در بسته بندی بهداشتی در سراسر کشور عرضه می گردد. 

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 12 + 6 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.