🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 12 − 2 =
,

خریدار میگو پرورشی صادراتی

خریدار میگو پرورشی صادراتی می تواند نوع مرغوب را به صورت تازه، بسته بندی شده، با پوست و تمیز شده به دست آورد. البته برخی از فرآورده ها به صورت فریز شده و نیم پز نیز ارائه می گردند. شرکت های تجاری که صادرات میگو پرورشی چابهار را انجام می دهند، قادر هستند تا به راحتی نیز این نوع از آبزی را در سایزهای متنوعی به دست آورند که جهت این منظور می توانند از طریق آنلاین اقدام کنند.

خریدار میگو پرورشی صادراتی

معرفی انواع میگو پرورشی صادراتی

معرفی انواع میگو پرورشی صادراتی در این بخش به معرفی انواع میگو پرورشی صادراتی می پردازیم. عموماً در گونه های متفاوتی چنین محصولاتی را آماده می نمایند که می شود به میگو سفید، ببری و موزی اشاره نمود. بیشتر هم در استخرهای مخصوص به کار پرورش می پردازند که نزدیک دریا باشد. به ویژه در مناطق جنوبی و شمالی کشورمان رونق بالایی این کار دارد.

به هر حال، نوع مرغوب را برای صادرات آماده می نمایند که یکسری از شاخصه های خود را دارد و ما در زیر به چند مسئله مهم می پردازیم:

  • تازگی فاکتور اصلی است. میگویی که تازه صید شده از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در همین حال ارزش غذایی آن نیز بالا می باشد.
  • عدم فاسد شدن نیز یکی دیگر از موضوعات عمده است که صادر کنندگان چنین محصولاتی را نمی خرند.
  • سایزبندی های گوناگونی این آبزی دارد که هر دو را شرکت بازرگانی چه بزرگ و چه ریز را تهیه می نماید.
  • با نرخ های مناسبی نیز عرضه می شوند، زیرا که این کار به صورت عمده ای صورت می گیرد.
  • میگوهای درجه یک، به شکل سر جدا، تمیز شده و کاملاً آماده ارائه می شوند. البته آن هم ربط زیادی به سفارش مشتری دارد.

صادرات میگو پرورشی با قیمت مناسب

صادرات میگو پرورشی با قیمت مناسب از کشورمان صادرات میگو پرورشی با قیمت مناسب به ممالک گوناگونی صورت می گیرد. عمدتاً به کشورهای حوزه خلیج فارس، عراق، روسیه، ترکیه، بعضی از ممالک آسیای شرقی و اروپایی نیز چنین آبزی در انواع متفاوت ارسال می شود.

در زمینه صادرات شرکت تجاری همه استانداردها را در نظر می گیرد و از طرفی سعی می کند تا با هزینه های کمتری آن را به فروش رساند. این مسئله سبب رونق گرفتن عرضه می شود که طبعاً سود خوبی هم برای تاجر و نیز پرورش دهندگان آن خواهد داشت.

در کل، هر نوع از میگویی که در ایران تولید می شود، برای ارسال به بازار جهانی نیز آماده می گردد. آنها را بازرگانان از طریق کشتی، هواپیما و همینطور راه های زمینی صادر می نمایند. گفتنی است که فرآورده هایی از این دست به دلیل خواص متعدد و گوشت لذیذی که دارند، مورد توجه بسیاری از مشتریان خارجی قرار گرفته اند.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 13 − 5 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.