🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 7 − 2 =
,

خریدار میگو وانامی صادراتی بسته بندی

میگو وانامی یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع میگو در کشور می باشد که به دلیل کیفیت عالی از سطح محبوبیت بالایی بین مشتریان برخوردار است. تولید این محصول به صورت گسترده در کشور انجام می شود و به عنوان بزرگترین تامین کننده میگو وانامی صادراتی محسوب می گردد.خریدار میگو وانامی صادراتی می تواند این محصول را در بسته بندی های متنوع با قیمت بسیار مناسب تر از بازار خریداری نماید. 

خریدار میگو وانامی صادراتی بسته بندی

محل پرورش انواع میگو وانامی

محل پرورش انواع میگو وانامی میگو از جمله محصولات پروتئینی است که انواع مختلفی دارد. وانامی یکی از بهترین نمونه های میگو در بازار است که مراحل پرورش و رشد مختلفی دارد.

محل پرورش انواع میگوهای وانامی، آب های شیرین و استخر ها می باشد که ابتدا استخرهای پرورش میگو باید از هر لحاظ با استفاده از تجهیزات لازم برای پرورش میگو  آماده بهره برداری شود.

سپس مواد غذایی با کیفیت منحصر به فرد باید برای پرورش میگو در نظر گرفته شود. میگوها را می ‌توان بلافاصله بعد از پر کردن آب استخر ها در آن ریخت. سپس از مواد غذایی مانند مواد خام جانوری و گیاهی و غذاهای ترکیبی  استفاده کرد.

به تدریج باید میزان جیره افزایش پیدا کند. بعد از اینکه پرورش میگو ها شروع شد، باید آب استخر به طور هفتگی مرتب عوض شود و دمای آب باید کاملاً مناسب باشد و PH آب باید به گونه‌ای باشد که  موجب مرگ و میر میگوها نشود.

همچنین شفافیت لازم را داشته باشد و هر هفته میزان زیادی از این میگو پرورش یابند. سپس به این حال پرورش یافته و به صورت زنده یا در یخ به مشتریان عرضه شود.

مراحل ذکر شده در مرحله های مختلف رشد میگو ها بسیار مهم است قطعاً می‌تواند بر کیفیت رشد میگو تاثیر گذار باشد. قبل از پرورش میگو باید تمامی تجهیزات لازم را آماده کرد و سپس اقدام به پرورش محصول کرد.

پرورش میگو وانامی در کشور ما با شرایط بسیار خوبی انجام می‌شود و به دلیل سرعت رشد آن  نسبت به سایر میگوها از تولید بالاتری برخوردار است که شرایط اقلیمی کشور برای پرورش میگو های وانامی بسیار مساعد است.

پخش مستقیم میگو وانامی صادراتی

پخش مستقیم میگو وانامی صادراتی معمولاً انواع میگو های باکیفیت مربوط به جنوب کشور می باشد. میگو وانامی هرمزگان یکی از انواع میگو های محبوب در بین مردم است که مزایای فراوانی دارد و همین موضوع باعث جذب مشتریان به مصرف بیشتر آن شده است.
این محصول به دلیل کیفیت بالایی که دارد، جز محصولات صادراتی محسوب می‌گردد مرکز اما با پخش میگو وانامی بسته بندی صادراتی به صورت مستقیم به مشتریان عزیز در خرید ارزان و باصرفه کمک می‌کند.
اگر شما خریدار میگو وانامی هرمزگان هستید، می توانید این محصول با کیفیت را با قیمتی اقتصادی و مناسب از طریق مرکز ما بدون واسطه و در بسته‌بندی‌های کاملاً بهداشتی و تحویل می گیرید. 

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 9 − 1 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.