🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 7 + 2 =
,

خریدار میگو دریایی تازه بندرعباس

همواره از میگو به عنوان یکی از پرفایده ترین و لذیذترین غذا های دریایی یاد می شود. این جاندار که در دسته س سخت پوستان طبقه بندی می شود و منبع غنی از فسفر، کلسیم و پروتئین بوده هم در سواحل جنوبی کشور ما نیز صید شده و به بازار های مصرف عرضه می گردد. میگو دریایی بندرعباس در این میان از شهرت و محبوبیت خاصی در بازار محصولات دریایی برخوردار می باشد. 

خریدار میگو دریایی تازه بندرعباس

چند نوع میگو دریایی در ایران صید می شود؟

چند نوع میگو دریایی در ایران صید می شود؟ همان طور که می دانید میگو نیز مانند بسیاری دیگری از جانداران دریایی دارای گونه ها و انواع مختلفی می باشد. این گونه های شامل؛ 

  • میگو ببری 
  • میگو سفید میگو های هندی
  • میگوی سیاه 
  • میگو های سرتیز 
  • و غیره می باشند. 

از انواع میگو دریایی صید شده در کشور ما، می توان به نمونه های موزی و ببری این آبزی اشاره نمود. لازم به ذکر است که تنوع این میگو ها در خلیج فارس بیشتر می باشد منتها بنا به دسترسی سواحل ایران، تقاضای بازار و مزاج مردم ما، خرید و فروش برخی گونه ها بیشتر بوده و بازار گرم تری را دارا می باشند. 

در میان سواحل جنوبی ایران همواره خرید و فروش انواع آب زیان پر رونق بوده، به صورتی اکثر میگو های صید شده نه تنها به بازار های سراسر کشور توزیع می گردد و در بسیاری از صنایع غذایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد، بلکه به بسیاری از کشور های همسایه نیز صادر می شود.

فروش عمده انواع میگو دریایی در بندرعباس

فروش عمده انواع میگو دریایی در بندرعباس فروش میگو دریایی به صورت عمده همواره مورد توجه صیادان و خریداران بوده است، به صورتی بسیار از خریداران خواهان خرید عمده و مستقیم میگو های دریایی تازه صید شده هستند چرا که علاوه بر اطمینان از کیفیت و تازگی محصول از قیمت بسیار مناسب تر از قیمت سایر بازار ها بهره مند می گردند. 

فروش عمده ی انواع مختلف میگو دریایی در بازار صید بندر عباس همیشه مورد توجه خریداران از تمامی مناطق بوده است زیرا محصولات این خطه علاوه بر برخورداری از قیمتی مقرون و متناسب برای خرید تمامی اقشار جامعه، از مرغوبیت و طعم بی نظیر و منحصر به فرد خود نیز برخوردار می باشد. 

در بسیاری از مناطق میگو ها به صورت پرورشی و در استخر های اختصاصی پرورش یافته و روانه  بازار مصرف می گردند اما هنوز هم این میگو های پرورشی نتوانستند جایگاه میگوی تازه دریا را از آن خود کنند و همواره خریداران و فروشندگان به دنبال انواع دریای این محصول بوده زیرا خاصیت، طعم و عطر آن قابل مقایسه با انواع پرورشی آن نخواهد بود. 

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 13 + 7 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.