🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 13 + 3 =

خریدار میگو خشک ریز پلویی

میگو خشک ریز یک غذایی دریای فوق العاده خوش طعم است. خریدار میگو هنگام تهیه محصول، باید به کیفیت محصول، نوع بسته بندی، اندازه میگو، نحو استفاده و … توجه نماید. میگو هایی که در اندازه های ریز ارائه می شوند، بسیار خوش طعم هستند و برای استفاده در انواع پلو مناسب می باشند. میگوهای پلویی در قیمت های باورنکردنی و کیفیت مناسب به دست خریدار می رسد.

خریدار میگو خشک ریز پلویی

بسته بندی میگو خشک در وزن های مختلف

بسته بندی میگو خشک در وزن های مختلف میگو را با توجه به سایز به انواع مختلفی تقسیم بندی می کنند و بر اساس وزن های مختلف به مصرف کننده ارائه می نمایند. یکی از بزرگترین نوع میگوها از نظر سایز بندی، شاه میگو نام دارد و به صورت مجلسی استفاده می شود. از آنجایی که رطوبت میگو خشک از بین رفته است و محصول به مدت طولانی سالم خواهد ماند، این ماده غذایی را در بسته بندی های گوناگون عرضه می کنند. نوع بسته بندی نشان دهنده سلامت ماده غذایی است.

میگو های ریز خشک در تهیه سالاد مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به انواع بسته بندی های میگو خشک خواهیم پرداخت. از جمله بسته بندی های متنوع میگو عبارتند از:

  1. یکی از اصلی ترین نوع نگهداری میگو، استفاده از کیسه های پلاستیکی است. در این روش، محصول در ۴ وزن مختلف، ریز، درشت، متوسط و شاه میگو به صورت جداگانه در بسته قرار می گیرند. به طور معمول قسمت های بدون استفاده میگو، مانند، دم، سر، رگ و پوست جدا می کنند، با این کار کیفیت ماده غذایی افزایش می یابد.
  2. میگوهای خشک را با استفاده از کارتن بسته بندی می کنند. این نوع بسته بندی در وزن های مختلفی انجام می شود و موجب سالم ماندن میگوها می گردد.  

سفارش مستقیم میگو خشک ریز جنوب

سفارش مستقیم میگو خشک ریز جنوب میگو خشک جنوب در شرایط استاندارد خشک می شود و در بسته بندی های بهداشتی ارائه می گردد. با سفارش مستقیم و بدون واسطه میگو های ریز محصولی مرغوب و درجه یک دریافت خواهید کرد.

میگوهای ریز که از سواحل جنوب صید می شوند، ارزش غذایی بالایی دارند و دارای پروتئین فراوان هستند، به همین دلیل مصرف آن برای حفظ سلامتی بسیار مفید است.

جنوب کشور یکی از اصلی ترین مراکز کشت میگو به شمار می رود. در صورت سفارش مستقیم میگو، این محصول در قیمت های استثنائی به دست مصرف کننده خواهد رسید. میگو ریز از غذاهای پر طرفدار جنوب کشور به شمار می رود.

بسته بندی مناسب، موجب تازه ماندن محصول می شود. با سفارش میگو خشک، محصول را به صورت عمده و در بسته بندی های ویژه دریافت خواهید کرد. در صورتی که خواهان استفاده از این ماده غذایی هستید، بهترین راه سفارش مستقیم کالا است. 

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 7 + 6 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.