🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 13 − 5 =

خریدار میگو خشک درشت جنوب

میگوها از جمله آبزیانی هستند که انسان بخش زیادی از غذای خود را از آنها تأمین می کنند. نواحی ساحلی کشور به ویژه جنوب، از آن به عنوان قوت غالب استفاده کرده و حتی مازاد بر مصرف را به کشور های مختلف به ویژه کشورهای همسایه صادر می نمایند. با توجه به فساد بالا و زود هنگام در این آبزی، معمولا آن را خشک و عرضه می کنند. خریدار میگو خشک درشت جنوب، زیاد بوده و همواره تقاضای زیادی برای آن وجود دارد.

خریدار میگو خشک درشت جنوب

طریقه خشک کردن میگو

طریقه خشک کردن میگو  طریقه خشک کردن میگو، متنوع بوده. برخی از این روش ها به شرح زیر می باشد:

به عنوان مثال ابتدا میگو ها را شسته و  در محلول آب نمک می جوشانند. پس از گذشت مدت نسبتاً کوتاهی آنها را کاملا آبگیری می کنند. استفاده از یک سبد می تواند آب آن را به طور کامل، بگیرد. سپس می بایست میوه ا را به حالت آویزان قرار داده تا راحت خشک شوند. به منظور جلوگیری از فساد مجدد روی سطوح آنها را نمک می پاشند. نور آفتاب خیلی سریع آنها را خشک و آماده مصرف می کند.این یک روش طبیعی می باشد.

در روش دیگر میگوها را به کمک نمک به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه تفت می دهند و پس از آن برای خشک کردن از نور آفتاب استفاده می نمایند.

یکی دیگر از طرق خشک نمودن این آبزی پر خاصیت این است که میگو ها را بدون جدا نمودن پوست و سرشان حدود بیست دقیقه در محلول آب نمک جوشانده و همزمان با تغییر رنگشان به نارنجی، آبکش نموده و پس از خشک کردن در مقابل آفتاب، آنها را درون پارچه ای تمیز ریخته و با ضربات ملایم و زدن آن به زمین، پوست آن را جدا می کنند.

به این ترتیب، محصولاتی با ماندگاری بالا به دست می آید که به صورت آجیل می توان از آن استفاده نمود. لازم به ذکر است که یک منبع غنی از پروتئین، امگا ۳، کلسیم و آهن برای افراد تأمین می شود.

عمده فروش میگو خشک درشت صادراتی

عمده فروش میگو خشک درشت صادراتی  این سایت به عنوان عمده فروش میگو خشک صادراتی درشت عرضه مستقیم آن را در سراسر کشور انجام می دهد و پاسخگوی نیاز مشتریان خود می باشد. از این رو فرصتی فراهم کرده تا هر یک از متقاضیان در هر ساعتی از شبانه روز و هر نقطه‌ای از کشور سفارشات خود را ثبت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آنها را در آدرس موردنظرشان تحویل بگیرند.

عدم دخالت دلالان، هزینه تمام شده خرید را کاهش داده است. البته بسته به کیفیت محصول و همچنین شیوه فرآوری و خشک کردن، سلامتی میگو و میزان تقاضا برای خرید، قیمت ها متفاوت خواهند بود.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 11 + 7 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.