🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 11 − 4 =

خریدار میگوی خشک شده آجیلی

 میگوی خشک شده آجیلی یکی از انواع محصولاتی است که طرفداران بسیار زیادی دارد این محصول در شهرهای جنوبی کشور ما تولید می گردد و خریدار میگو خشک صادراتی معمولا کشورهای آسیای جنوب شرقی و اروپایی و کشورهای مختلف خاورمیانه هستند که این محصول در بسته بندی های متنوع به عنوان یک تنقلات یا پیش غذا به کشور آنها صادر می گردد.

 شما می‌توانید برای تهیه میگو خشک بسته بندی از طریق سایت اقدام کنید.

خریدار میگوی خشک شده آجیلی

روش های تهیه میگو خشک شده

روش های تهیه میگو خشک شده   میگو یکی از انواع آبزیان می باشد که به علت خواص بیشماری که برای بدن دارد متقاضی و مصرف کننده آن بسیار بالاست و رنگ و بوی غذا ها را دلنشین می کند و خواص بسیار زیادی را به بدن انتقال می دهد.

 یکی از انواع میگو که طرفداران زیادی دارد میگو خشک می باشد که به آن میگو سوخاری نیز گفته می‌شود که در سراسر دنیا طرفدار زیادی دارد در کشور ما نیز میگو خشک در شهرهای جنوبی تولید می شود

 برای خشک کردن میگو ابتدا آن را در آب می جوشانیم و مقداری نمک اضافه می کنیم سپس آبکش کرده و در جای آویزان می کنیم و روی آنها نمک می باشیم وقتی که در معرض آفتاب قرار می‌گیرد خشک می شود.

 روش دیگری برای خشک کردن میگو وجود دارد به طوری که آن را در ظروف بزرگ می ریزند بر روی آنها را نمک می باشند و بعد آنها را تفت داده سپس قرار می‌دهند.

 روش دیگری که برای خشک کردن میگو به کار گرفته می شود به گونه ای است که ابتدا آن را به خوبی شستشو می‌دهند سپس درون یک قابلمه با نمک فراوان در داخل آب به مدت ۲۰ دقیقه می جوشانند تا به رنگ نارنجی تبدیل شود بعد از آن آبکش می شود و در مقابل آفتاب قرار می‌گیرد.

 از جمله مصارف میگوی خشک شده می‌توان به شکل آجیل مصرف شود و یا در تهیه انواع غذاهای محبوب جنوبی کاربرد دارد همچنین در انواع سالاد ها به کار گرفته می شود.

صادرات میگو خشک شده ریز بسته بندی

صادرات میگو خشک شده ریز بسته بندی  یکی از انواع باکیفیت‌ترین میگو، میگو خشک می باشد که متقاضی زیادی دارد این محصول رو بورس قرار دارد و به عنوان گران قیمت ترین محصولات شناخته شد و توانست متقاضیان زیادی را در سراسر نقاط دنیا به خود جذب کند. بنابراین صادرات میگو خشک در حجم گشترده ای انجام می شود.

 میگو خشک ریز معمولاً در بسته بندی های مختلف با وزن‌های متنوع عرضه می گردد که می‌تواند سلیقه تمام مشتریان را به خود اختصاص دهد.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 7 − 3 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.