🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 9 + 3 =

خریدار عمده میگو خشک گنتک

میگو گنتک سر شار از انواع پروتئین و اسید چرب مفید برای بدن می باشد. کلسترول خون را کاهش داده و به تنظیم فشار خون کمک می نماید. برای افرادی که از ضعف بدن رنج می برند استفاده از این غذای سبک توصیه می گردد. در انواع خورشت ها و سالادها می توان از این ماده گوشتی استفاده کرد.

خریدار عمده میگو خشک گنتک

با خواص باورنکردنی میگو گنتک آشنا شوید

با خواص باورنکردنی میگو گنتک آشنا شویدویژگی های میگو گنتک بسیار گسترده و وسیع می باشد. سرشار از انواع ویتامین و مواد معدنی بوده و در بسیاری از غذاها استفاده می گردد. قیمت میگو گنتک با توجه به تازگی این ماده بسیار مناسب می باشد.

خواص میگو گنتک بسیار بالا می باشد، زیرا این ماده تمامی ویتامین ها و ریز مغذی های خود را در هنگام پخت حفظ می کند. بسیار خوشمزه و لذید می باشد. 

این ماده غذایی سرشار از فسفر می باشد که باعث افزایش کارآیی مغز شده و در جلوگیری از بیماری آلزایمر تاثیرگذار می باشد. در واقع باعث تقویت ذهن شده و از آسیب به ساختار های مغز جلوگیری می کند.

نیاسین موجود در میگو باعث انجام واکنش های درون سلولی شده و باعث افزایش میزان اشتها و افزایش کارآیی بدن می گردد. کمبود این ماده مشکلات بسیاری را در بدن به وجود خواهد آورد.

میگو تازه دارای انواع اسید چرب ضروری برای بدن می باشد. دارای امگا ۳ بوده و برای کسانی که به فشار خون مبتلا هستند مصرف این گوشت توصیه می شود. زیرا به دلیل نداشتن کلسترول باعث تنظیم فشار خون شده و نیازهای ضروری بدن را بر طرف می کند.

میگو سرشار از انواع اسید آمینه ها و آنزیم های لازم برای انجام واکنش های درون سلولی می باشد. افرادی که میگو مصرف می کنند بدن سالمتر و قوی تری دارند. کمتر دچار عفونت های سیستم گوارشی خواهند شد. این ماده به هضم بهتر غذا نیز کمک می نماید

عرضه عمده میگو خشک گنتک به سراسر کشور

عرضه عمده میگو خشک گنتک به سراسر کشورمیگو خشو گنتک با توجه به کیفیت عالی به سراسر کشور ارسال می گردد. این ماده غذایی به صورت کاملا استاندارد تهیه شده است. قبل از استفاده به دلیل داشتن نمک بایستی چند ساعت در آب قرار بگیرد.

میگو خشک از نظر طعم و ساختار با میگوی تازه بسیار متفاوت می باشد‌. این ماده غذایی گوشی در حالت خشک شده بدون بو می باشد و بوی میگوی تازه را نمی دهد. دارای طعم فوق العاده خوشمزه و دلنشینی می باشد. در کشورهای اروپایی از میگو خشک به عنوان تنقلات و آجیل استفاده می کنند.

در ایران در شهرهای جنوبی مصرف این نوع میگو زیاد است. در انواع غذاها از جمله خوراک میگو، شامی، انواع کباب ها و در بسیاری از سالاد ها از این ماده غذایی استفاده می شود.

عرضه میگو خشک به روش های مختلفی صورت می پذیرد. بعضی افراد به روش های سنتی این ماده را نمک سود کرده و در مقابل نور خورشید آفتاب می دهند و بعد از آن در یخچال نگهداری می نمایند.

میگو خشک شده را در صنعت با استفاده از تجهیزات و ابزار آلات و به صورت کاملا استاندارد خشک می کنند. نکته مهم این است که این نوع میگو دارای مزه شورتری می باشد، بنابراین بسیار ضروری است که قبل از استفاده چند ساعت در آب قرار داده شود تا نمک خود را پس دهد. استفاده از این ماده غذایی بسیار راحت و آسان می باشد.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 7 + 1 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.