🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 10 + 6 =

توزیع عمده میگو سرتیز تازه جنوب

میگو سرتیز تازه جنوب به صورت فله ای یا بسته بندی در بهترین کیفیت و حجم های متفاوت با مناسبترین قیمت عرضه می گردد. این محصول ارزشمند بسیار مغذی بوده و سرشار از فسفر و کلسیم بوده و نورون های عصبی و مغز را تقویت می کند. میگو سرشار از امگا۳ بوده و رگها را باز کرده و از لخته شدن خون جلوگیری می کند.این محصول مفید به علت خواص درمانی بی نظیرش و طعم خاصش بسیار مورد تقاضای بازار های داخلی و خارجی قرار می گیرد. نمایندگی توزیع عمده این محصول را در نهایت کیفیت با مناسبترین قیمت به تمامی مراکز فروش ارسال می نماید.

توزیع عمده میگو سرتیز تازه جنوب

آشنایی با خواص میگو سرتیز تازه جنوب

آشنایی با خواص میگو سرتیز تازه جنوبمیگو سرتیز تازه جنوب بسیار خوش طعم و پر خاصیت بوده و در انواع سرو میگوهای کبابی، سرخ شدنی، هواری، میگو پلو و بسیاری دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

گونه های مختلف میگو دریایی جنوب به انواع میگوی سرتیز،  ببری، موزی، سفید، هندی، سرتیز، ببری سیاه یا مونودون تقسیم بندی می گردند.در این میان میگوی سرتیز و میگوی سفید و ببری  به میزان فراوان تری در آبهای دریایی جنوب تهیه و تولید و صید می شوند.

هر کدام از این میگو های نام برده دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود را دارا می باشند. به عنوان مثال میگوی سرتیز در اندازه های کوچک  که فراوانترین میگوی جنوب می باشد دارای مقدار بسیار زیادی ویتامین ب ث یا نیاسین و ویتامین دی می باشد و همچنین سرشار از امگا۳ و پروتئینها و فسفر می باشد.

میگوی سرتیز  نوعی از  میگوی جنوب بوده و دارای قیمت بیشتری می باشد این میگو به علت خواص فراوان و طعم بی نظیر از اهمیت زیادی برخوردار بوده و همواره مورد تقاضای بازار های داخلی و خارجی قرار می گیرد.

میگو برای کاهش وزن افراد دارای اضافه وزن و چاقی  بسیار مفید است. همچنین کسانی که رژیم دارند میگو برای آنها بسیار مناسب است. پزشکان می گویند مصرف هفتگی ۳ الی ۴ بار میگو باعث می شود اسید چرب ضروری به بدن برسد.

میگوی سرتیز جنوب   برای افراد سال خورده و سالمند بسیار مفید هست و می تواند از بیماری های سالمندی مثل آلزایمر، اختلال در حواس، فشار خون جلو گیری کند.

پارامتر های گوناگونی جهت تشخیص میگو تازه وجود دارد که از آن میان می توان به مواردی از جمله رنگ سیاه در سطح میگو که نشان از مانده بودن طولانی زیر نور آفتاب و عدم استفاده از یخ جهت تازه ماندن میگو ها بوده است، میگوی سالم و تازه دارای پوستی سفت و چسبنده به گوشتش است و بوی میگوی تازه بسیار ملایم بوده و کاملا شبیه به بوی  میگو می باشد در حالی که بوی میگو مانده بسیار تند و مشابه بوی آمونیاک می باشد.

تفاوت میگو سرتیز و موزی

تفاوت میگو سرتیز و موزیطول بدن میگو موزی به دویست و چهل میلیمتر می رسد و طول بدن میگوی سرتیز حداکثر به دویست و بیست میلی متر می رسد. میگوی موزی شصت و پنج درصد از میگوی آب های جنوب را به خود اختصاص داده است اما میگوی سرتیز تنها بیست و پنج درصد از این فراوانی را دارا می باشد.این میگو ها هر دو در طول عمر پانزده ماهه ای که دارند دو بار دراوایل بهار و اواخر پاییز  تخم گذاری می کنند.

میگوی های موزی در مقایسه با میگوهای سرتیز دارای اسید های چرب امگا ۳ بیشتری بوده و در کاهش فشار خون و کلسترول نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. خواص میگو سرتیز نیز بسیار قابل توجه می باشد.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 11 + 7 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.