🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 13 + 5 =
,

تامین کننده میگو وانامی صادراتی کیلویی

میگو وانامی یکی از خوشمزه ترین انواع میگوی پرورش یافته در کشور می باشد که به عنوان یک محصول صادراتی به کشورهای دیگر نیز صادر می شود. تامین کننده میگو وانامی صادراتی کیلویی این محصول را در بسته بندی های مناسب و کاملاً بهداشتی به بازار فرآورده های دریای عرضه نموده است و خریداران در هر جایی از ایران که ساکن باشند می توانند این محصول را به راحتی از روش های مختلف از جمله خرید اینترنتی سفارش دهند.

تامین کننده میگو وانامی صادراتی کیلویی

صادرات انواع میگو به کجاست؟

صادرات انواع میگو به کجاست؟

ایران یکی از کشورهای بسیار مناسب و مستعد برای آبزی ‌پروری می باشد. یکی از انواع مختلف این آبزیان که به خصوص در جنوب کشور بیشتر پرورش می یابد میگو است.

میگو از جمله جانداران آبزی بوده که از نظر میزان پروتئین و فسفر بسیار غنی می باشد. تولید داخل کشور به اندازه ‌ای است که می تواند احتیاجات داخلی را تامین نموده و مازاد آن به کشورهای مختلف صادر می شود.

بالا بودن قیمت این محصول به دلیل ارزش بالای صادراتی آن موجب شده است که توانایی خرید این محصول برای اکثر ایرانیان ممکن نبوده و حدود ۸۰ درصد میگوی تولید شده در داخل کشور که رقمی حدود ۲۲ هزار تن می باشد به کشورهای دیگر صادر شود.

میگو وانامی بوشهر یکی از مرغوب ترین میگو های ایرانی است که نسبت به انواع دیگر میگوها از بازار صادراتی بهتر برخوردار است.

از جمله مقاصد صادراتی میگوی انواع میگو ایرانی نمی توانیم به کشورهای آلمان اسپانیا فرانسه و کشورهای حوزه خلیج فارس ویتنام چین و ترکیه اشاره کرد.

میگوی صادراتی اغلب به صورت فله صادر می گردد و گاهی همین میگو در کشورهای مقصد بسته بندی شده و با چند برابر قیمت و به اسم آن کشورها مجددا صادر می گردد بنابراین توجه به این صنعت در زمینه بسته بندی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می تواند ارزش افزوده این محصول را بسیار بالا برده و سود بیشتری را نصیب تولید کنندگان داخلی و صنایع تبدیلی میگو نماید.

مرکز پخش میگو وانامی صادراتی

مرکز پخش میگو وانامی صادراتی

پخش میگو صادراتی از نوع وانامی توسط مرکز پخش این محصول می تواند بخشی از نیاز داخلی به این ماده با ارزش غذایی را تامین نمایند. این محصول در داخل کشور در بسته بندی های کیلویی موجود بوده و در سراسر کشور توزیع می گردد.

خریداران میگو وانامی می توانند جهت سفارش این محصول از طریق تماس تلفنی و یا سفارش آنلاین از فروشگاه اینترنتی این مرکز اقدام نمایند.

در این مرکز بهترین نوع میگو وانامی با قیمت مناسب و به صورت پاک شده و بهداشتی به خریداران این محصول ارائه شده و در صورت تمایل به آدرس آنها ارسال می گردد.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 9 + 6 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.