🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 11 + 1 =

تامین کننده میگو خشک بسته بندی جهت صادرات

جهت دسترسی به تامین کننده جهت صادرات میگو خشک بسته بندی می توانید به سایت فروش ما رجوع نمایید و از محصولات با کیفیت ما خریداری نمایید. قیمت های سایت ما معقولانه است البته کلیه موازین بهداشتی رعایت می گردد و بصورت اتوماتیک خیلی از عملیات قابل انجام است و همه این ها به جهت رفاه حال مشتریان است. بنابراین بهترین میگو خشک بسته بندی را از سایت ما بخواهید.


تامین کننده میگو خشک بسته بندی جهت صادرات

نگاهی بر فرآوری میگو خشک شده در ایران

نگاهی بر فرآوری میگو خشک شده در ایران

عموما میگو خشک آجیلی در ایران در شهرهای اطراف خلیج فارس مانند بوشهر و بندرعباس فرآورده و تولید می گردد و در بازار ارائه می گردد. معمولا میگو خشک دارای گوشت صورتی رنگ، و خیلی خوشمزه می باشد. بر خلاف میگوی تازه، میگو خشک بو و طعم بدی ندارد. استفاده از میگو خشک جهت جلوگیری از انواع و اقسام بیماری ها مانند سرطان، ضد فشار خون، ضد آلزایمر، ضد کم خونی و پایین آوردن میزان بالای کلسترول بسیار مفید می باشد. همینطور میگو خشک سرشار از امگا ۳ و فسفر است. شیوه های فرآوری میگو خشک شده به شرح زیر است:

۱٫                    در شیوه اول، باید میگو را در آب بجوشانیم و همچنین به آن نمک بزنیم ، بعد از آن در یک سبد بزرگ ریخته و سپس آبکشی کنیم. بعد از آن از مکانی آویزان کرده و نمک به آن می پاشیم، و سپس در معرض نور آفتاب قرار می دهیم تا به طور کامل خشک گردد.

۲٫                   در این شیوه میگو را در یک ماهیتابه بزرگ می ریزیم، و کمی نمک به آن می پاشیم. بعد از آن به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه تفت می دهیم، و بعد از آن زیر نور آفتاب قرار می دهیم تا خشک گردد.

۳٫                   در مرحله سوم بعد از شستن میگوی تازه، آن را با سر و پوست در قابلمه می جوشانیم و مقدار نمک زیادی به آن می زنیم. به میزان ۲۰ دقیقه جوش داده می شود تا موقعی که میگو به رنگ نارنجی در بیاید. بعد از پختن میگو، باید آن را آبکشی کنیم و بگذاریم تا خوب آفتاب بگیرد. باید هر روز میگو را جابه جا کنیم، به شکلی که هر دو طرف آن کاملا خشک گردد و آفتاب بگیرد.

خیلی از افراد میگو خشک را به صورت آجیل استفاده می کنند. در بسیاری از کشورهای دنیا میگو خشک در آجیل فروشی ها به صورت آجیل به فروش می رسد. همینطور قابل ذکر است که از میگو خشک جهت تهیه انواع و اقسام غذاهای جنوبی مانند هواری میگو ، چلو خورشت میگو، خوراک میگو ، قلیه میگو و میگو پفکی استفاده می گردد. به سبب اینکه میگو خشک شور است، باید قبل از مصرف آن را حدودا به مدت ۲۴ ساعت در آب سرد خیس کنیم و سپس در یخچال نگه داری کنیم .

 لازم است که بدانید، میگوی خشک به نسبت میگوی تازه دارای خصوصیت های بهتری است. مثلا  این که بوع نامطبوع میگو را ندارد و همینطور طعم بهتری هم دارد.

صادرات میگو خشک ریز آجیلی به عمان

صادرات میگو خشک ریز آجیلی به عمان

لازم به است که قیمت میگوها در کنار خاصیت و فوایدی که دارند، خیلی مناسب و مقرون به صرفه است و مردم با اندکی هزینه می توانند این میگوها را که ارزش غذایی بالایی هم دارند، خریداری کنند و سلامتی را برای خود به ارمغان آورند. به سبب کیفیت بالای میگوهای تولید شده در ایران، قابلیت صادرات میگو خشک ریز آجیلی به کشورهای مختلف امکان پذیر است. یکی از این کشورها، کشور عمان می باشد. 

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 9 + 5 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.