🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 11 − 3 =

بازار عرضه میگو خشک درشت صادراتی

میگو خشک درشت بسیار لذیذ است و می تواند یک غذای دریایی بسیار خوشمزه برای مصرف شما باشد. این محصول بهترین نوع میگو در بازار می باشد که در بازار از تقاضای بالایی برخوردار است. این میگو در آب های کشور به خوبی صید می شود که علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی به کشورهای مختلفی نیز صادر می شود.

بازار عرضه میگو خشک درشت صادراتی

فرآیند تولید میگو خشک درشت

فرآیند تولید میگو خشک درشت میگو نمک خشک درشت یک محصول غذایی است که در نتیجه فرآیند حفاظت از رطوبت، با استفاده از نمک معمولی (NaCl) برای تضمین حفظ آن. مشخصات تعیین شده در این استاندارد فقط زمانی می تواند برآورده شود که هنگامی میگوهای سالم و با کیفیت در تولید محصول استفاده می شوند و از تکنیک های تولید خوب استفاده کنید.
میگو با نمک خشک به عنوان محصول بدست آمده از گوشت میگوی تازه تعریف می شود ، پاک و سالم از خانواده Penaeidae و تحت یک فرآیند نمک و خشک کردن، بسته بندی قرار می گیرد به صورت عمده یا بسته بندی شده با وزنی اعلام شده. تمام قسمت های میگو باید نمک داشته باشد وقبل از خشک شدن به تعادل نمک و آب دست باید برسد.
میگوها را باید با نمک غذای خشک، در ظروف و داخل آنها قرار داد به طوری که اجازه می دهد تا نمک اضافی باقیمانده تخلیه شود. متعاقباً تحت فرایندهای خشک کردن با عمل مستقیم محیط یا گرمای مصنوعی، به منظور برای رسیدن به کم آبی محصول. ظروف مخصوص میگو نمک خشک باید از ماده ای باشد که باعث انتقال آن نشود بوی محصول ، طعم ، رنگ یا هر ویژگی عجیب دیگری که از آن در برابر آن محافظت می کند کیفیت ارگانولپتیک در هنگام ذخیره سازی و حمل و نقل.
نمکی که برای تولید میگو نمک خشک استفاده می شود باید تمیز باشد و قبلا استفاده نشده باشد، عاری از مواد خارجی و کریستال های خار، نباید علائمی از آلودگی خود نشان دهد. رنگ محصول باید مشخص، مشخص بودن گونه ها و محل زندگی یا منطقه باشد در صورت امکان، بدون لکه های سیاه یا سوختگی شدید تولید شده است در طی فرایند خشک کردن.
محصول نهایی باید در مکانهایی نگهداری شود که مطابق با شرایط بهداشتی باشد وزارت بهداشت می گوید مکان باید خنک و خشک باشد.

قیمت میگو خشک درشت صادراتی

قیمت میگو خشک درشت صادراتی قیمت میگو درشت خشک صادراتی را همه روزه می توانید در این سایت مشاهده کنید همچنین در این سایت می توانید این محصول را خریداری و تهیه کنید.این فروشگاه اینترنتی توانایی عرضه میگو خشک را در سراسر کشور دارد و شما با خرید از ما در مدت کوتاهی سفارش خود را دریافت خواهید کرد. همچنین اگر علاقمند به خرید این محصول به صورت عمده و در حجم های بالا باشید می توانید از فروش ویژه و تخفیفات ما هم استفاده نمایید.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 7 − 3 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.