🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 8 − 2 =

آخرین قیمت میگو خشک در بازاربندرعباس

میگو خشک بندرعباس از بهترین و خوش طعم ترین میگوهای بازار است که برای نگهداری و ماندگاری بیشتر بصورت خشک شده عرضه می شود.

برای خرید و همچنین اطلاع از آخرین قیمت این محصول در بازار بندعباس می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل کنید.

آخرین قیمت میگو خشک در بازاربندرعباس

فرآیند تولید بهترین میگو خشک

فرآیند تولید بهترین میگو خشک میگو خشک یکی از مواد غذایی مفید با ارزش غذایی بالا است که سرشار از پروتئین، فسفر، ویتامین دی، ب ۱۲ و امگا ۳ است از این روی برای تامین سلامتی بدن بسیار لازم است. این محصول دریایی برای پیشگیری از انواع سرطان، آلزایمر و کم خونی و همچنین برای کاهش فشار خون، کلسترول مفید است.

اما میگو خشک در سال های نه چندان دور بصورت کامل سنتی خشک می شد، بدین صورت که بعد از صید میگو از دریا، آن را در آفتاب خشک می کردند تا مدت زمان طولانی تری بتوانند آن را نگهدارند.

اما امروزه خشک کردن میگو بصورت کاملا حرفه ای و صنعتی در حجم زیاد انجام می شود که از مزیت این نوع فرآوری میگو، بهداشتی و مطابق با استانداردهای ملی ایران تهیه و عرضه می شود.

از این روی میگو در کارخانه فرآوری میگو خشک، در مرحله نخست شست و شو می شود و سپس پخته، پوست و سر آن جدا می شود و بعد از خشک شدن توسط دستگاه مخصوص در وزن های مختلف بسته بندی و آماده عرضه به بازار می شود.

میگو خشک دارای طعم و مزه ای لذیذ و رنگ آن تقریبا صورتی است و علاوه بر استفاده در غذاهای دریایی و برنج، مناسب میان وعده مقوی و سرشار از ویتامین برای کودکان و افراد مسن نیز است.

اما میگو خشک نیز انواع مختلفی دارد از جمله میگو سفید، ببری و موزی که باکیفیت ترین و بهترین میگو خشک از بندرعباس و آب های خلیج فارس صید می شود و بعد از خشک شدن در کارخانه بسته بندی می شود.

نمایندگی فروش میگو خشک با کیفیت عالی

نمایندگی فروش میگو خشک با کیفیت عالی موقعیت خاص استان هرمزگان و بطور خاص مرکز استان آن یعنی بندرعباس باعث شده که بازار انواع ماهی و میگو در آنجا قرار داشته باشد که از طریق این بازار بهترین و باکیفیت ترین میگو و ماهی عرضه شود.

اما همه افراد علاقه مند و خریداران این محصولات دریایی به این بازار پر برکت دسترسی ندارند. از این روی با مراجعه به فروشگاه آنلاین این سایت و یا تماس با کارشناس فروش سایت می توانند این محصولات را به راحتی و با کیفیت عالی تهیه نمایند.

بدین ترتیب فروش بهترین میگو از نمایندگی فروش میگو خشک در دسترس تجار و خریداران است.

همچنین رستوران ها و آشپزخانه های بزرگ و کوچک نیز می توانند با صرفه اقتصادی مناسب این محصول را با کیفیت عالی به راحتی از هر نقطه از ایران از ما دریافت کنند.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 10 + 1 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.