🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 11 + 7 =

آخرین قیمت روز میگو پرورشی عمده

میگوها را به دو دسته کلی و اصلی تقسیم می کنند. دسته اول میگوهای دریایی هستند. این میگوها را از دریا صید می کنند. اما دسته دیگر میگو پرورشی است. امروزه بسیاری از افراد اقدام به تولید انواع میگو پرورشی عمده می کنند. چرا که بازار میگو بازار پر درآمد و پر رونقی است و تولید آن می تواند نیازهای بخش زیادی از بازار را وجود دهد. 

آخرین قیمت روز میگو پرورشی عمده

آشنایی با انواع میگو موجود در ایران

آشنایی با انواع میگو موجود در ایراناگر سری به بازار فروش میگو بزنید، با انواع مختلف و متنوعی از میگو آشنا می شوید. میگوهایی که از لحاظ سایز و یا رنگ و ظاهر با هم دیگر متفاوت می باشد. امروزه در بازار ایران بسیاری از میگوها که در دنیا وجود دارد، عرضه و به فروش می رسد. از جمله میگوهایی که در ایران وجود دارند و با استقبال مردم روبرو هستند، می توان به انواع زیر اشاره کرد: 

  • میگو صورتی: این نوع میگو، مخصوص آب های اطراف بوشهر است. رنگ آن صورتی است و دارای طعم و خواص بسیار زیاد می باشد. این میگو را با نام میگوی ببری سبز  نیز می شناسند. 
  • شاه میگو: نوعی دیگری از میگوها، به شاه میگو شهرت دارند. به این میگو لابستر نیز می گویند. این میگوها از خانواده خرچنگ بوده و بیشتر با هدف صادرات تولید می شوند. 
  • میگو سفید هندی: این نوع میگو بیشتر در شهرستان جاسک وجود دارد و برای پرورش بسیار مناسب است. میگو سفید هندی بیشتر به رنگ های زرد مایل به سفید است که دارای خال های کوچک بر روی خود می باشد. 
  • میگو موزی: این نوع میگو بیشتر در استان هرمزگان صید می شود. این میگوها به دو دسته دریایی که بیشتر رنگ زرد مایل به صورتی دارند و دسته پرورشی که رنگ کرم و یا خاکستری دارند تولید می شوند. 

علاوه بر این ها، می توان به گونه های دیگر میگو در بازار ایران اشاره کرد. میگوهایی مانند سفید یا سرتیز که در استان خوزستان صید می شود، میگو پا سفید که نوعی از میگو پرورشی است، اشاره کرد. 

عمده فروشی میگو پرورشی

عمده فروشی میگو پرورشیانواع و اقسام میگوها را می توان در بازار ایران پیدا کرد. حتی میگوهایی که در آب های جنوب کشور وجود ندارند به صورت پرورشی در ایران تولید می شوند بنابراین تولید میگو پرورشی یکی از شغل های رایج و پر درآمد در دوره کنونی است. قیمت میگو پرورشی با توجه به فاکتورهای مختلف تعیین می شود. از جمله این فاکتورها، توجه به نوع میگو است. ولی با این حال خرید از مرکز عمده فروشی میگو پرورشی می تواند سبب کاهش قیمت ها شود. در این مرکز انواع میگوها با قیمت ارزان به فروش می رسند. 

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 12 − 5 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.